Title | Author | Year | SCOPUS | PUBMED | ISI | TCI | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Aspects that Affect Whole Number Learning: Cultural Artefacts and Mathematical Tasks | Inprasitha, | 2018 | ||||
2. | Developing students’ writing skills in mathematical problem-solving classroom using lesson study and open approach | Inprasitha, Changsri, |
2018 | ||||
3. | High school students’ mathematical modelling in classroom using open approach | Changsri, Inprasitha, |
2018 | ||||
4. | Professional Development Models for Whole Number Arithmetic in Primary Mathematics Teacher Education: A Cross-Cultural Overview | Inprasitha, | 2018 | ||||
5. | Stem education in mathematics education: Focusing on students’ argumentation in primary school | Changsri, Inprasitha, |
2018 | ||||
6. | A New Model of Mathematics Curriculum and Instruction System in Thailand | Maitree Inprasitha | 2019 | Count | 5 | 0 | 1 | 0 |
Title | Authors | Year | Publication name | Cited count | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
< 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | Total | ||||||
1. | Aspects that Affect Whole Number Learning: Cultural Artefacts and Mathematical Tasks | Inprasitha, | 2018 |
New ICMI Study Series (), pp. 181-226 |
||||||||
2. | Developing students’ writing skills in mathematical problem-solving classroom using lesson study and open approach | Inprasitha, Changsri, |
2018 |
Asia-Pacific Journal of Science and Technology 2 (23), pp. |
||||||||
3. | High school students’ mathematical modelling in classroom using open approach | Changsri, Inprasitha, |
2018 |
Asia-Pacific Journal of Science and Technology 2 (23), pp. |
||||||||
4. | Professional Development Models for Whole Number Arithmetic in Primary Mathematics Teacher Education: A Cross-Cultural Overview | Inprasitha, | 2018 |
New ICMI Study Series (), pp. 399-435 |
||||||||
5. | Stem education in mathematics education: Focusing on students’ argumentation in primary school | Changsri, Inprasitha, |
2018 |
Engineering and Applied Science Research 4 (45), pp. 316-319 |
Title | Authors | Year | Journal title |
---|
Title | Authors | Year | Journal title | Cited count | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
< 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | Total | ||||||
1. | A New Model of Mathematics Curriculum and Instruction System in Thailand | Maitree Inprasitha | 2019 |
SCHOOL MATHEMATICS CURRICULA: ASIAN PERSPECTIVES AND GLIMPSES OF REFORM (), pp. 51.0-77.0 |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Title | Authors | Year | Journal title |
---|
Title | Authors | NRIIS type | Year | NRIIS Scholarship | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1. | การใช้กระดานดำเพื่อส่งเสริมการสื่อสารทางคณิตศาสตร์ในชั้นเรียนที่ใช้การศึกษาชั้นเรียนและวิธีการแบบเปิด |
ผศ.ดร. สัมพันธ์ ถิ่นเวียงทอง รศ.ดร. ไมตรี อินทร์ประสิทธิ์ |
โครงการ | 2561 | ทุนงบประมาณแผ่นดินประจำปี 2561 (งบบูรณาการวิจัยและนวัตกรรม) | |
2. | การพัฒนาการคิดชั้นสูงทางคณิตศาสตร์ |
รศ.ดร. ไมตรี อินทร์ประสิทธิ์ |
โครงการ | 2561 | ทุนงบประมาณแผ่นดินประจำปี 2561 (งบบูรณาการวิจัยและนวัตกรรม) |